Saturday, December 27, 2008

Quote of the Day

Alkisah nyamok tempoh hari sebenarnye bernama chikungunya. Comel betol name tuan hamba.

Aku terime mesej dari Ieb siang tadi. Sangat bermakne, make me look at the bright side. Tapi mestilah, aku sedia percaye yang setiap yang berlaku pasti ade hikmahnye. Allah Maha Mengetahui. Tapi kadang2 biase la, sedih kadang datang main cak2 plak ngan aku...Sunyi plak x malu tiap2 hari nak singgah. Thanx ieb, aku senyum lepas dapat mesej tibe2 ko. Camne bley tibe2 ingat aku ni? Dah tu bagi mesej cam perli baek punye. Hehe. Kepada kawan2 ku yg dah menjanda sekalian (haha, sape yg terase nasibla) ini juge untuk kalian supaya lebih berfikiran positif.

"Memang ALLAH sengaja menemukan kite dengan orang yg salah supaya kite sedar bahawa ALLAH Maha Pemurah & Penyayang kerana mengingatkan kite bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita & kehidupan kita pd masa depan. Memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa cinta yg terbaik hanya ada bersama ALLAH. Maka jagalah cintamu kpd ALLAH..nescaya cinta2 lain akan menyusul...=)"

Tapi, walaupun aku berjumpa org yg salah ( not the right one for me) tp aku tetap bersyukur. I've learn a lot. Die buka mata aku pada kesusahan and keep my feet on the ground. Aku x mintak pilihan & kehidupan yg hebat. Cukup la yg sesuai dengan aku. Haha, gile deep entry nih. Jangan gelakkan aku k.

3 comments:

NFPA said...

i think the best is ade yang lebih baik utk kt,not bukan org y salah.tp ade org y lebih baik utk kt..yeah??

chaiyok2:D

suhana said...

anizzzzzz..aku link kau..sue

c0nteng said...

aniz!hehe..link me kayh? blog aku ade kat sue punye blog =)